We hadden een hele straat, hier in Amsterdam, de Wibautstraat. Ook al werd het naar de kroon gestoken door andere straten in deze zelfde stad.

Ik stem op het Sarphatiehuis. Ook in Amsterdam, bij het Weesperplein. Net een doodskist. Heel akelig...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oops.... je hebt helemaal gelijk. excuus. vraag niet goed gelezen...
De Amerikaanse ambassade in Den Haag. Een spuuglelijk gebouw wat er niet mooier op wordt door de hekken en politie-bunkers die eromheen staan.

De nabije omgeving (Lange Voorhout) is prachtig, maar dit gebouw valt volledig uit de toon hier. Er zijn overigens al plannen voor verhuizing.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het oude gebouw van de AIVD. Staat vlakbij ons, reed er vroeger weleens langs naar school.. Het is een heel saai gebouw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie bron: Het gemeentehuis van Schouwen Duiveland
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Centrum voor Kunst en Cultuur Cool in Heerhugowaard
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het Evoluon in Eindhoven